مک فيت

مک فيت

ميخواهيم نسل جديدي از اتصالات پرسي منحصر بفرد و بدون نياز به ابزار با نام  Mechfit را به شما معرفي نماييم. اتصالات Mechfit قابليت اطمينان بالاتري نسبتبه اتصالات پرسي قديمي دارد و نيز قابليت نصب با لوله هاي (PEX) تك لايه و (PEX-AL-PEX)  پنج لايه را دارا مي باشد.  اتصالات جديد Mechfit  با 25 سال گارانتي و سرعتي باورنکردنی در نصب ، يك لوله كشي بي نياز به هرگونه ابزاري را براي شما فراهم خواهد كرد و شما ميتوانيد یک سيستم  لوله كشي با اطمينان و ساده تري نسبت به نسل قديم لوله و اتصالات داشته باشيد. فناوری منحصر بفرد Mechfit  بر اساس شاخصه حلقه نگهدارنده آن می باشد و به موجب این حلقه، نصب لوله و اتصال تنها با یک فشار و بدون نیاز به ابزار صورتمی پذیرد. این حلقه نگهدارنده منحصربفرد از جنس استیل حرارت دیده و فنر مانند خاصی است که بر گرفته از صنعت خودرو سازی ژاپن می باشد.بعد از وارد کردن لوله به اتصال ، قطعه فلزی قرمز رنگ کوچک از حلقه بیرون می افتد، سپس حلقه به لوله فشار وارد کرده و بصورت کامل تمامی تغییرات ابعادی که در لوله بوجود می آید را جذب می نماید.

فناوری منحصر بفرد MechFit  بر اساس مشخصه حلقه نگهدارنده Clamp ring توليد شده و به موجب این حلقه، نصب لوله و اتصال تنها با یک فشار و بدون نیاز به ابزار صورت می پذیرد. این حلقه نگهدارنده منحصربفرد از جنس استیل حرارت دیده و فنري شكل خاصی بوده که فناوري آن بر گرفته از صنعت ماشین سازی ژاپن می باشد.بعد از وارد کردن لوله به داخل اتصال ضامن فلزی قرمز رنگ کوچک از حلقه بیرونمی افتد، سپس حلقه به دور لوله قفل شده  و بصورت کامل تمامی تغییرات ابعادی که در لوله بوجود می آید را جذب می نماید.

مواد سازنده اتصالات مک فیت (اتصالات بدون نیاز به ابزار)

مواد سازنده بدنه داخلی و کلاهک شکل مکفیت پلاستیک مهندسی شده و با کیفیت PPSU  بوده که در بالاترین رده پلاستیکها قرار داشته و کاربردهای اصلی آن در بافتهای مصنوعی بدن ، قطعات هواپیما و اتصالات مخصوص آب داغ می باشد. این ماده از 40 – سانتیگراد تا 207 درجه سانتیگراد مقاومت گرمایی داشته وتغييرات همچون شکستگی ، ترکیدگی و …. را در این دامنه دمایی از خود نشان نمی دهد. این ماده دارای انقباض و انبساط بسیار ناچیزی بوده که این ویژگی  آن را منحصر بفرد نموده است.

  • سطح داخلي بدنه اتصال :

سطح داخلی بدنه اتصالات مکفیت کاملا صاف و صیقلی و از جنس PPSU  بوده وبا عبور آب سرد وگرم و داغ از داخل آن برخلاف سطوح فلزی و غیرصیقلی ، رسوب نگرفته و به هیج وجه دچار خوردگی طی مرور زمان نمی گردد.

  • سطح خارجي بدنه اتصال :

طراحی سطح خارجی بدنه اتصال کاملا مهندسی بوده و دارای پستی و بلندیهای هندسی خاصی می باشد به گونه ای که به داخل بدنه لوله فیت شده و قابلیت اطمینان از عدم نشتی و امنیت لوله کشی را بالا می برد.

  •  اورينگها :        

اورینگهای قرار گرفته بر روی بدنه خارجی اتصال  از جنس EPDM بوده که دارای خصوصیات ذیل می باشد:

1-  عایق حرارت و برودت

2-  دارای مقاومت گرمایی بین 50 – تا 150 درجه سانتیگراد   

3-  مقاومتی در حد سیلیکون و حتی بیشتر  و کاربردی جایگزین آن

4-  کاربرد در تولید رادیاتور، پنل های خورشیدی و پنجره های عایق و….

  • بدنه كلاهك شكل خارجي :

این بدنه از دو قسمت شفاف و تیره رنگ تشکیل شده که از  طریق جوش اولتراسونیک به یکدیگر متصل شده اند قسمت شفاف جهت افزایش دقت نصب به گونه ای طراحي شده که نصاب هم صدای کلیک را شنیده و هم جداشدن ضامن را ببیند.

 

مزایا مک فیت (اتصالات بدون نیاز به ابزار)

  • بدون نياز به ابزار:

به سادگي لوله را درون اتصال وارد نماييد تا صداي كليك را بشنويد ، اين امر نشان مي دهد كه عمل نصب كاملا دقيق صورت گرفته است.

  • دقيق
  •  یکنواخت
  •  بدون نیاز به ابزار.
  •  چرخش 360 درجه:

آيا تا كنون به اين موضوع برخورد نموده ايدكه پس از عمل نصب  نياز به چرخاندن اتصال داشته باشيد ؟

اتصالات مك فيت داراي خاصيت چرخش 360 درجه در تمامي جهات بوده و اين امر سهولت كار نصاب و تنظيمات مجدد را به ارمغان مي آورد.

  • زمان نصب
  • سرعت در نصب

 تا 8 برابر سرعت عملیات نصب نسبت به دیگر روشها بالا می رود.

با توجه به عدم نياز اين محصولات به ابزار خاص زمان نصب لوله و اتصالات در اين روش به نسبت سيستمهاي ديگر از قبيل (پرسي) تا 8 برابر كاهش مي يابد كه اين موضوع كمك زيادي جهت كاهش زمان و مديريت پروژه ها مي نمايد.

کاربرد مک فیت (اتصالات بدون نیاز به ابزار)

  • كاربرد با لوله های پكس و پنج لايه :         

    لازم است كه این اتصالات با لوله های پنج لایه جوش لیزرپاورپایپ به کار برود زیرا این لوله ها دارای لایه آلومینیوم ضخیمتر بوده و هیچگونه برآمدگی در مکان جوش ندارند. زیرا برآمدگی موجود در لوله های جوش overlab از پرس يک نواخت جلوگيري نموده و باعث نشتی می گردد ضمنا این اتصالات دارای قابلیت استفاده همزمان با لوله های پکس و پنج لایه (تلفیقی) را دارا می باشند.